ziek,zwak,dikke ogen en vitaminen - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu ziek,zwak,dikke ogen en vitaminen - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu

ziek,zwak,dikke ogen en vitaminen

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

15 November 2012 | Australië, Manly

ja mensen het is zo ver, we doen ons best om gezond te eten en elke dag 1 a 2 stukken fruit te eten maar het zat er natuurlijk een keer in dat we ziek zouden worden. Maaike was de afgelopen 2 dagen niet lekker en gelukkig was ze gister dan vrij dat ze lekker uit kon zieken, verkouden, keelpijn, pijnlijke spieren en gewricheten en alles wat er op wijst dat ze ziek was. Ik heb het nog geprobeerd tegen te houden bij haar door heerlijke honing en chocolade te kopen maar het was niet meer tegen te houden.

Sinds gisterochtend voel ik mij ook niet helemaal top fit. Was het omdat ik te weinig had geslapen doordat ik niet in slaap kon komen of toch gebrek aan vitaminetjes. Ik heb een dik oog waar vooral het aanraken ervan pijn doet, het is niet mijn oog zelf maar de huid er omheen wat vrij pijnlijk is en wat mij nog meer moe maakt dus gister lagen we dan al rond half 11 te slapen. Ik heb gister nog wel gewerkt 5,5uurtjes en daarna op onze 'bank/loungehoek' geploft en er niet meer vanaf gekomen.

Vandaag gelijk maar even naar de winkel, nog meer fruit halen, sinaasappels, bananen en appels en ook maar vitaminetabletten. Voor mijn oog was er geen creme ofzo maar volgens haar lijkt het meer op een beet van iets dan wat anders, even afwachten dus.

Volgens mij met alle spullen in huis zijn wij morgen weer helemaal top fit, nja dat moeten we nog even meemaken want vanavond hebben we een afschreidsborrel van een collega wat we natuurlijk niet voorbij kunnen laten gaan. Maaike is gelukkig vrij morgen en ik moet werken, samen ook het weekend aan de bak. Ben benieuwd!

  • 15 November 2012 - 05:53

    Suus:

    Dus na twee weken ziek in een warm land. Zal het Dan toch de omslag ban het bioritme zijn.? Ik denk dat jullie het overleven ;-). Of kwam het Dan toch van het ruige party leven in Aussie???????
    Sterkte and get well soon!

  • 15 November 2012 - 05:53

    Suus:

    Dus na twee weken ziek in een warm land. Zal het Dan toch de omslag ban het bioritme zijn.? Ik denk dat jullie het overleven ;-). Of kwam het Dan toch van het ruige party leven in Aussie???????
    Sterkte and get well soon!

  • 15 November 2012 - 08:00

    Trees:

    zo meisjes doen jullie het een beetje
    rustig aan daar en vooral maaike
    met haar oog ? kan het niet zo zijn
    dat jullie ergens n allergisch voor zijn.
    maar hier heerst het ook hoor.
    nou maar goed uitzieken en weer
    gaan genieten .
    dikke knuffel van ons

  • 16 November 2012 - 16:28

    Wilma :

    Hallo daar down under.

    Leuke foto,s en verslagen j
    Jammer dat jullie ziek zijn, komt dat niet van die matras van de straat
    Geluk hebben jullie tot nu toe wel he en ook nog een leuke baan in de vis.
    groetjes wilma.

  • 17 November 2012 - 09:51

    Sjaak :

    Jammer dat jullie btje ziek zijn maar dat gaat vast snel weer over. Verder klinkt het allemaal prima wat jullie daar beleven. En leuk natuurlijk om in een haringkar te werken! Blijf jullie verhalen lezen, beterschap en veel plzezier!
    Sjaak

  • 17 November 2012 - 20:33

    Cora:

    vervelend dat jullie ziek zijn of waren,maar met het veel pitamine en vis zijn jullie er zo weer boven op,
    nou meisjes beterschap,en ga door wat jullie al deden want dan kunnen wij weer die leuke verslagen lezen,

    Nou dikke zoen cora_

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Meikeinaustralie

Tijdelijke reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2014

terug in Darwin na mijn reis van Sydney en Perth

29 November 2013

Australian wedding

29 Oktober 2013

Maaike en Meike's (S)TOP list

08 Mei 2013

24

03 Mei 2013

Een kleine tour
Meike

Actief sinds 25 Juli 2012
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 21939

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2012 - 17 Oktober 2013

Meikeinaustralie

Landen bezocht: