Maandag vrije dag - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu Maandag vrije dag - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu

Maandag vrije dag

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

12 November 2012 | Australië, Manly

Het weekend is voorbij voor de meesten maar die van ons is begonnen. Het weekend gewerkt wat ontzettend leuk en druk was en vandaag op maandag dan lekker vrij. Maaike mag morgen weer aan de bak en ik heb een extra dagje vrij.
Het is super leuk bij de viswinkel, leuke collega's, leuke klanten, je leert al snel over de verschillende soorten vis en wat nou lekker is voor welk gerecht en ons engels wordt met de dag beter!
We hebben zelf van de week al prawns (garnalen) gekocht en met een recept van de baas zijn we aan de gang gegaan. Super lekker en voor de volgende keer weten wij wat we aan moeten bevelen, dit gaan we vaker doen (Natuurlijk ook met het voordeel dat wij een korting hebben van 40% :D )

Het weekend waren Martin en William langs gekomen, Martin is op zaterdag naar huis gegaan en wij hebben Will Manly laten kennen. We zijn vrijdag even een lekkere cocktail gaan drinken en gisteravond lekker uit eten geweest (wel met slechte bediening, Ze wilde Maaike nog hebben om daar te werken, ik snap wel waarom zo'n harde werkster!!) met nog een paar vrienden van Will en daarna een paar drankjes gedaan in de The Steyne. Ja probeer dat maar eens zwoel te zeggen! haha onmogelijk taak! leuk was dat er ook collega's van ons waren en vrienden weer daarvan. Dus zeg maar de vrijdagmiddagborrel maar dan op de zondagavond! I love it!

Vandaag Will naar de Ferry gebracht, boodschapjes gedaan bij de Aldi :D even langs de winkels en natuurlijk het 1 en anders gekocht maar vooral lekker niks op het strand met een heerlijke happy meal en een ijsje :D en als afsluiter van deze dag dan heerlijke sushi...
Ja mensen zoals het te lezen is...wij overleven het hier allemaal nog net ;)
P.S Al die reacties op onze berichten vinden we echt leuk om te lezen!
Dikke knuff :D

  • 12 November 2012 - 18:58

    Marjo Remkes:

    Lieven Meike,

    Bedankt voor je medeleven en kaart n.a.v. het overlijden van mijn vader, heel lief!!
    Ik lees net dat je inmiddels een baan hebt bij de viswinkel en geniet van de vis het heerlijke leven etc.
    Ik heb niet meer alles gevolgd zoals je begrijpt, maar ga de draad weer oppakken.

    Geniet ze daar.

    Groetjes van Marjo.

  • 12 November 2012 - 22:41

    Matthijs:

    Haai dames!
    Nou nou zo te horen overleven jullie het inderdaad nog maar net... ;) Ik heb het nooit kunnen zeggen maar je bent nu toch wel echt een viswijf. Hopelijk hebben jullie aan het eind van het avontuur een andere baan en kunnen jullie de vislucht nog even laten luchten voordat jullie die mee terug nemen naar Nederland. Ben blij te horen dat alles goed blijft gaan en hoop nog veel leuke verhalen mee te krijgen. En ja dat meekrijgen zal lukken aangezien jullie site als startpagina ingesteld staat, leek mij handig anders vergeet ik steeds te kijken. Efin, heel erg veel plezier geniet nog even van je vrije dag. En Maaike erg veel succes met werken voor jou dan vandaag maar ik ga nog even slapen en mag ook ik weer aan de bak.
    Geniet ervan!
    Dikke pakkert, Matthijs

  • 12 November 2012 - 22:41

    Matthijs:

    Haai dames!
    Nou nou zo te horen overleven jullie het inderdaad nog maar net... ;) Ik heb het nooit kunnen zeggen maar je bent nu toch wel echt een viswijf. Hopelijk hebben jullie aan het eind van het avontuur een andere baan en kunnen jullie de vislucht nog even laten luchten voordat jullie die mee terug nemen naar Nederland. Ben blij te horen dat alles goed blijft gaan en hoop nog veel leuke verhalen mee te krijgen. En ja dat meekrijgen zal lukken aangezien jullie site als startpagina ingesteld staat, leek mij handig anders vergeet ik steeds te kijken. Efin, heel erg veel plezier geniet nog even van je vrije dag. En Maaike erg veel succes met werken voor jou dan vandaag maar ik ga nog even slapen en mag ook ik weer aan de bak.
    Geniet ervan!
    Dikke pakkert, Matthijs

  • 12 November 2012 - 22:41

    Matthijs:

    Haai dames!
    Nou nou zo te horen overleven jullie het inderdaad nog maar net... ;) Ik heb het nooit kunnen zeggen maar je bent nu toch wel echt een viswijf. Hopelijk hebben jullie aan het eind van het avontuur een andere baan en kunnen jullie de vislucht nog even laten luchten voordat jullie die mee terug nemen naar Nederland. Ben blij te horen dat alles goed blijft gaan en hoop nog veel leuke verhalen mee te krijgen. En ja dat meekrijgen zal lukken aangezien jullie site als startpagina ingesteld staat, leek mij handig anders vergeet ik steeds te kijken. Efin, heel erg veel plezier geniet nog even van je vrije dag. En Maaike erg veel succes met werken voor jou dan vandaag maar ik ga nog even slapen en mag ook ik weer aan de bak.
    Geniet ervan!
    Dikke pakkert, Matthijs

  • 14 November 2012 - 17:32

    Marnee:

    Hoi dames,

    Nu jullie hebben daar echt niks te klagen zeg, een baan een zonnetje en zo af en toe een lekkere borrel ja zo is het wel uit te houden he. Hier gaat alles lekker zijn gangetje mag zo gaan zwemmen met een stuk of wat clienten, en daarna lekker mijn bedje in.
    Morgen naar Onno en Chris en lekker uit waaien in Noordwijk. He geniet en een dikke knuf XXXXXXXXXXX

  • 16 November 2012 - 16:32

    Amber :

    Lieve Meiden: ongekend wat een topavontuur! Ik lees alle verhalen met groots plezier en ben echt super blij dat jullie het zo naar 't zin hebben! Nu lees ik ook nog die sushi..pff te lekker! Big hug and kisses for you mates! Love!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Meikeinaustralie

Tijdelijke reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2014

terug in Darwin na mijn reis van Sydney en Perth

29 November 2013

Australian wedding

29 Oktober 2013

Maaike en Meike's (S)TOP list

08 Mei 2013

24

03 Mei 2013

Een kleine tour
Meike

Actief sinds 25 Juli 2012
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 21935

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2012 - 17 Oktober 2013

Meikeinaustralie

Landen bezocht: