Appels nu overal - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu Appels nu overal - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu

Appels nu overal

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

05 April 2013 | Australië, Shepparton

Vanuit Nathalia zeg ik jullie hoi,
Wij zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest en veel op pad geweest. Het ene moment schrijven we dat we aan het tomatenplukken zijn hebben wij het volgende moment nu al weer in de viswinkel in Manly gewerkt en hebben wij onze eerste dag APPEL plukken erop zitten.
Ik had dan ook een kleine fout gemaakt over de tomaten want het ging niet om de tomaten voor ketchup maar om de tomaten die in restaurants of in gyrostenten gebruikt worden, niet dat ze daardoor minder lekker zijn en hebben er toch mooi 2 dagen gratis van gegeten. We hadden er al een lekkere tomatensoep van gemaakt en de avond erna hebben we pasta met tomaten gegeten. Er was nog veel meer mogelijk maar dat is niet gelukt.

We hadden dinsdag onze visbaas Brett opgebeld of hij ons nou nog nodig had met pasen en dat had hij dus woensdagochtend vertrokken om er savonds na 800km in 1 dag te hebben gereden weer in Dee-Why/Manly aan te komen. Wat dagen daar gewerkt en nu weer helemaal terug om appels te plukken. een heel stuk minder erg dan de tomaten. het zijn de pink ladys die we aan het plukken zijn. Gratis campmingplaats met douche, wc, koelkast en wasmachine.
Vandaag 4 grote houten kratten geplukt samen en morgen gaan we weer proberen meer te plukken :D Internet is bijna op dus ik laat het hier even bij. Dikke knuff voor iedereen :D

• 15 April 2013 - 21:02

Cora:

Hy bikkel,s

Wat leuk jullie belevenissen weer te lezen.
    En lekker dat jullie nu zelf ook en auto hebben.
    Even wat heel wat anders.
    Wij hebben ook en nieuwtje, Rene heeft nieuw vast werk gekregen , we zijn erg blij mee.

Nou dat was weer even dikke zoen Rene en Cora