Autorit, cider en nog meer leuks - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu Autorit, cider en nog meer leuks - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu

Autorit, cider en nog meer leuks

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

26 November 2012 | Australië, Manly

Het is maandagochtend en na een gezellige avond @ the Steyne en het weekend hard gewerkt te hebben is het weer tijd om wat uit te brakken. Maaike is gezellig met het thuisfront aan het skypen ik wil jullie weer op de hoogte stellen hoe het hier allemaal gaat.
We hebben weer een top week achter de rug!
Maandag waren we vrij en hebben wij Ben opgebeld of hij savonds thuis was om gezellig met ons een visje te eten en dat was hij dus wij langs bij onze winkel om heerlijk allerlei soorten vis te halen en de foto’s zijn terug te vinden op deze site. Heerlijk genoten en een top avond gehad.

Vrijdag waren we samen vrij en mochten we de auto van Sean lenen. Sean is onze veel te lieve college van het werk die liever zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft en alles weg geeft zodat iedereen kan genieten van de mooie omgeving hier.
Wij dus sochtends op het werk zijn auto gehaald en nou moest het dan toch echt gebeuren dat wij links van de weg moesten gaan rijden. Ik ben begonnen en het ging best aardig al zeg ik het zelf. Het enige was steeds dat ik de ruitenwissers aan deed die links zaten ipv het knipperlicht. We zijn naar de Northern Beaches geweest, een mooie rit van ongeveer 40 min waar we in het noorden van Sydney uit kwamen. Geweldige rotsen, wilde zee en een mooie plek om de middag door te brengen ;) Hier hebben we leuke foto’s gemaakt en daarna is Maaike achter het stuur gekropen en zijn we naar Church Point en Terry Hills gereden. De eerste borden om op te passen voor kangaroe’s hebben we gezien en we kwamen in een geweldig mooi natuur gebied, helaas moest je entrée betalen wanneer je het echte gebied in wilde. Voor savonds nog lekkere prawns (garnalen) gekocht die we hebben klaar gemaakt met de ene helft een soort paneermeel en viskruiden en de andere helft met sojasaus, chillipoeder en een bosuitje. We worden nog goed in het koken want het was echt lekker :D

Zaterdag samen gewerkt en het liep lekker door met de klanten dus de dag vloog redelijk snel voorbij. We hebben nog even met Brett (de baas) gesproken dat we echt meer uren willen werken maar dat zit er nu nog niet in, hoe graag hij het ook zou willen omdat we leuk en goed met de klanten zijn en sommige liever ziet verdwijnen dan te laten werken maar dat zijn blijvers en wij gaan weer door reizen.
Savonds zijn we samen even het ‘dorp’ in geweest om lekker mensen te kijken, de 1 is nog meer opgetut dan de anderen, de hakken zo hoog mogelijk en je jurkjes zo kort of zo strak mogelijk date en normale beweging al bijna onmogelijk is en wij heerlijk in korte broek en slippers en Maaike met haar Nike’s, nog even een drankje samen gedaan maar eigenlijk waren onze beentjes te moe om nog te blijven staan dus zijn we lekker gaan slapen.

Zondag super gezellige dag op het werk. Moet zeggen dat ik wat opstart problemen had, moe, pijn in de beentjes en spierpijn en moeten haasten, werkt niet helemaal! Zodra de klanten rielekst en gezellig binnen komen in zwembroek of bikini om lekker een visje voor het strand of savonds voor de bbq te halen en totaal geen haast hebben ben ik alles redelijk snel vergeten en gaan we er weer vol tegenaan. Het was heet buiten en zelfs in de winkel, die toch helemaal vol met ijs ligt was het redelijk warm. We hebben volgens Brett deze dag rond de 650 klanten een prettige dag bezorgd met een lekker visje en dit was nog niet eens heel druk.
Savonds met Louigi, Tess, Andrea, Matteo en Mario wat wezen drinken en pizzatje gegeten, weer een geslaagde avond in het mooie zonnige, nu toch wat bewolkte Manly.
xx

• 26 November 2012 - 10:02

Jos En Jan Gaarenstroom:

Hoi meiden, wat heerlijk om jullie verslagen te lezen. Zo zijn jullie toch nog een beetje bij ons.
    En wat een ervaringen doen jullie op, dit kan niemand jullie ooit meer afpakken.
    Zelfs nu jullie aan het werk zijn, voelt het geloof ik nog als vakantie.
    Wij zijn superblij voor jullie, blijf lekker genieten en mooie verhalen schrijven.
    Hele dikke knuffel.
    xxxxx Jan & Jos

• 26 November 2012 - 18:58

MARNEE:

Hoi meiden, zo te lezen blijf het voor jullie nog steeds genieten. Ik ben zo trots op jullie en ook wel een beetje jaloers, maar met al deze mooie verhalen/foto's blijven we allemaal goed op de hoogte. Ga lekker verder met genieten dan doe ik het hier ook met jullie mooie verhalen.

Dikke knuf XXXXXX

• 26 November 2012 - 18:58

MARNEE:

Dikke knuf XXXXXX

• 27 November 2012 - 08:35

Cora En Rene:

Hoi meiden,eventjes alles bij gelezen,en fijn dat jullie zoveel plezier in alles hebben,en wat goed om in vreemde weg en de stuur aan de andere kant te rijden,mooie foto,s , heel klein beetje jaloers hahaha, we kunnen genieten van jullie leuke verhalen en mooie foto,s ga zo verder met genieten,dan genieten wij er ook van de verhalen en de foto,s

Dikke klap zoen Rene en Cora