Tryout dag - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu Tryout dag - Reisverslag uit Manly, Australië van Meike Maarseveen - WaarBenJij.nu

Tryout dag

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

08 November 2012 | Australië, Manly

Het is donderdagochtend 10uur en nu al ruim 2 uur wakker omdat we heerlijk wakker gemaakt werden door een bladblazer die ruim een half uur bij ons raam heeft staan blazen, de onderbuuf die haar vrienden wilde uitzwaaien en daarna zo wakker was dat ze wel harde muziek kon gaan draaien en de overbuurman die al zo wakker was dat hij met de schuurmachine in de weer ging dus om 8:00uur dan maar ons bedje uit.

Een spannende dag vandaag! Na al het zoeken naar werk en wij bijna de hoop hier hadden opgegeven en misschien wel ergens anders in Sydney werk moesten gaan zoeken liepen we gister de viswinkel in en we mogen vandaag een tryout dag hebben en zien of de leidinggevende 2 leuke meiden in zijn zaak wilt hebben ;) Wat ons te wachten staat hebben we nog geen idee van maar waarom niet proberen, zouden het nog leuk vinden ook.
Gister al wat huiswerk gedaan door visnamen op te zoeken en hier een lijstje van gemaakt.

Bij terugkomst nog even gevolleybald, wat helemaal ons nieuwe ding is :D kwam er een enorme bui met onweer en veel regen, duurde gelukkig maar 20 min/half uurtje maar wij Nederlanders zijn niet bang voor een buitje en zijn door de regen naar huis gelopen, lekker verkoelend en mooi om te zien hoe hard het water dan van de heuvels afstroomd.

Wij gaan ons gereed maken voor een tryout.... update volgt!!!

• 08 November 2012 - 08:00

Daisy:

Ben benieuwd naar jullie ervaring in de viswinkel haha... Heeft je huiswerk nog zin gehad? Grappig het is niet de eerste baan die in je opkomt maar des te grappiger ;) he moppie, ENJOY!